Ako propagovať web stránku na Facebooku? Riešenie vám ponúka Meta Business Suite. Táto aplikácia umožňuje aj propagáciu web stránky na Facebooku, ale aj na Instagrame. Získajte základy, ako na to a aké základné veci s ňou môžete robiť?
Meta Business Suite je aplikácia, cez ktorú môžete vaše stránky, účty pre reklamu a aplikácie na Facebooku, ale aj na Instagram. Umožňuje vytvárať, propagovať a spolupracovať na ich správe s inými ľuďmi. Je to miesto, ktoré spája všetky vaše firemné aktivity v rámci Meta.
Ak ste sa rozhodli propagovať stránku na Facebooku, Instagrame alebo stránok máte viac, je to najlepšie miesto, kde ich môžete zhromažďovať. Budete mať totiž rýchly prístup ku všetkým aplikáciám, ktoré potrebujete pri propagácii - k vašim stránkam, reklamným účtom, power editoru, reportom aj okruhom užívateľov.
Ak teraz robíte propagáciu samostatne, ale neskôr budete chcieť prenechať túto činnosť agentúre, získate mnoho výhod a veľký prehľad pri spolupráci. Agentúra aj tak bude vyžadovať prístup k vašej stránke cez Business Suite a vy to už budete mať pripravené.
Ako založiť Meta Business Suite konto?
1. Kliknite na adresu https://business.facebook.com a kliknite na Vytvoriť účet
2. Prejdite nastavením, ktoré od vás Meta vyžaduje.
4. Po úspešne vytvorenom konte na Meta Business Manager uvidíte domovskú stránku
5. Na domovskej stránke vyberte Vytvoriť reklamu
6. Na ďalšej stránke vyberte typ reklamy. V našom prípade budeme propagovať web stránku, tak si vyberieme Získať viac návštev svojho webu
7. V ďalšom kroku vyplňte údaje čo najpodrobnejšie a kliknite na Publikovať
Meta Business Suite vám umožňuje spravovať:
- Účty na reklamu - zaregistrovať nový, požiadať o prístup, pokiaľ spravujete účty iným ľuďom, alebo povoliť prístup iným ľuďom, pokiaľ vám spravuje vaše reklamy agentúra alebo iní ľudia
- Stránky - pridať vaše existujúce stránky, požiadať o prístup, pokiaľ spravujete stránky iným ľuďom, povoliť prístup iným ľuďom, pokiaľ vám spravujú a propagujú vaše stránky iní ľudia
- Ľudí - môžete pridať a spravovať spolupracovníkov a zamestnancov, prideľovať im práva. Túto možnosť využívajú väčšinou agentúry, ktoré spravujú Facebook stránky svojim klientom
Ďalšie čítanie: