Internet marketing vašej stránky znamená propagácia na internete. Pred propagáciu pouvažujte. Kde by ste chceli inzerovať? Predstavujeme vám najbežnejšie formy on-line reklamy
- Reklama na Google v platenej sekcií (nazýva sa aj PPC) - platíte len za kliknutie. Je veľmi efektívna.
- Reklama na Google v neplatenej sekcií (nazýva sa aj SEO) – neplatíte ani za kliknutie. Je v podstate zadarmo, len je potrebné web stránku špeciálne optimalizovať pre vyhľadávač. Toto urobíte vy, ak sa to naučíte, alebo vás to bude stáť peniaze.
- Reklama na Etarget (nazýva sa tiež PPC) – platíte len za kliknutia. Je podobná reklame na Google. Zobrazí váš odkaz na najpoprednejších slovenských portáloch aj menej známych web stránkach.
- Registrácia do bezplatných katalógov – lacná forma propagácie. Môžete urobiť aj samostatne, tak „zaplatíte“ len vašim časom.
- Budovanie odkazov (nazýva sa aj linkbuilding) – dlhodobá forma propagácie. Súvisí so SEO optimalizáciou. Pri tomto type marketingu získate návštevnosť z web stránok, kde uložíte váš odkaz. Taktiež získate lepšie pozície aj v Google. Môže sa robiť „umelo“ alebo „prirodzene“.
- Umelo – robíte to vy ručne, alebo najmete niekoho na túto činnosť
- Prirodzene – urobíte web s tak kvalitným obsahom, že ľudia sa rozhodnú samostatne rozprávať o vašom webe a propagovať vás na svojich web stránkach.
- Neplatená reklama na Facebook (orientuje sa na komunikáciu s ľudmi) – Na sociálnej sieti Facebook si vytvoríte stránku a začnete komunikovať s vašimi fanúšikmi. Väčšinou je to výhodné pre posilnenie vášho mena.
- Platená reklama na Facebook – je podobná platenej reklame na Google. Platíte len za kliknutie.
- Reklama na iných sociálnych sietiach (orientuje sa na komunikáciu s ľudmi) – Môžete využiť aj Twitter
- Newsletter – komunikácia s vašimi záujemcami a klientmi cez pravidelný newsletter. Vyžaduje, aby sa ľudia samostatne prihlásili na váš newsletter spravodaj. Používa sa v pokročilejšej fáze života web stránky.
Ďalšie čítanie: